Ohhhhh! Ramainye Oranggg!

Lamenye tak update blog. biase lahh. kesebokkan melande sejak2 praktikal nie. tapi yang aku sendiri perasaan lebih kepade menyebok! biase lah, nak jugak tau kan pasal sistem dorang :D Hihihi. mane lahh tau boleh teros keje dengan dorang nanti. Aminn! *SILE TADAH TANGAN DAN AMINN KAN SEKALI YE :D*


Tu cerite praktikal. Sekarang aku berminat nak cerite pasal ramainye orang kat MYDIN. hajat hati ingat nak beli barang2 cam van houten sebab nak buat biskut raye n beli barang nak masak untuk berbuke nanty. memule nak parking tuh, memang dapat agak kat dalam mesti ramai orang. Parking lot yang punye besar tuh pon penuh! 



tuh baru cerite kat luar. Masok je ke dalam, alamakk! troli yang bebanyak pon takde. Adoi, aku nie dah lahh bawak si kecik hazriq nie. kalau pimpin je nie karang, alamak ade lahh announcement kate budak kecik hilang ;) bende tuh biase dahh jadi kalau tengah bersesak2 nie. jalan punye jalan, dapat lahh aku rembat ambik satu troli kosong nie :) satu masalah lega!



Makin aku berjalan ke depan, makin ramai lahh pulak orang. yang tak tahan, malaysian nie memang suke berhenti tengah2 jalan n mengejut. Then tinggalkan troli die tengah2 jalan sebab nak pegi amek barang. ehh! memang kepantangan aku bende macam ni. Ape lagi, aku tolak troli die jaoh2. Biar padan muke. Laen kali nak buat piker dulu. *Bile piker balek, jahat gak aku nie*


Last2, nak jadikan cerite, aku pon just beli barang2 nak berbuke je. And And And the most important thing, aku tak beli VAN HOUTEN! Adoi, tak jadi lah nak buat kueh raye minggu ni. Naseb badan. nie mesti kene sumpahan orang troli tadi. hihihi :D hah, tuhlah cerite aku kali nie. nanti ade mase, aku update lagi. Salam Sayang!

No comments:

Post a Comment