AKU KEMBALI BER-BLOGGER !

Baru jerrr modified balek blog nie . Dipikirkan balek macam nak kembali berblogger lahhh . Yela, waktu FYP dulu , ingatkan kene lahhh update activity through blog, tapi madam yang baik hati tuh kate tayah update pape kat dalam blog mahupon logbook. cehhh . mahupon . biase lahh . melayu tulen . tulen lahh sangat . tulis pon gune bahase SMS . Untuk yang mane ikoti perkembngn aku , kalau ade lahhh , aku dah tamatkan diploma utk sem 5 aku n sem depan , sem 6 aku akan menjalani praktikal . kat mane ? kat TM MITC Ayer Keroh melaka.


 Gambar Ihsan dari GOOGLE !


Susah as student diploma nak mintak tempat praktikal . bukan takat diploma , budak degree pon same . Aku start praktikal on 24 June nie sampailah 12 Oct . 4 bulan jeeerrr . Tapi sedia maklumlahh . TM takkan bagi elaun macam company2 laen kat lua sane . tapi ape yang aku denga , kalau kite rajin , TM teros serap masok keje . harap2 macam tuhh ahhh . K . tuh aje kali nie !


X O X O , 
Aten !  
Note kaki : Next entry : Mengundi untuk ANUGERAH BLOKBUSTER 2  

No comments:

Post a Comment