Mengundi untuk ANUGERAH BLOKBUSTER 2

Assalamualaikum ! Yeah , tajuk entry kali nie pasal hiburan ;) Anugerah blokbuster yang kat Astro tuuu . b4 pape , kalau korang rase nak undi , jOm , mengundi kat sini !



First dalam pikiran aku , aku nak undi filem yang aku rase hebat ! nak taw ape die ? mestilah ISTANBUL AKU DATANG ! Serious , waktu kat hostel (BMI) dulu, aku selalu sangat tengok cite nie . Pokok pangkalnyerrr , cerita nie totally sweet + jiwang . selaen dari istanbul aku datang , ramai gakk lagi pelakon2 malaysia yangg pandai berlakon . memang aku tak nafikan lahh .


 Nak cerita panjang pOn tak gune . jom kite sesame mengundi pilihan kite sendiri n tunggu depanTV pada 15 June nie kalau nak tau pemenang ! k , entry nie bosan . aku taw tuh :) k daaaa !



X O X O , 
Aten !

No comments:

Post a Comment